Offline test af FORM, hvordan?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-02-01 18:04

Jeg er lidt træt at at skulle ringe op, hver gang jeg vil checke mine
ændringer i en bestillingsformular. Hvordan er det nu lige man affline
tester, således at bestillingen blot ryger over i udbakken i Outlook
Express?

Min FORM konfiguration ser således ud:

<FORM NAME="bestilling"
ACTION="http://formmail.netsite.dk/formmail.pl" METHOD="POST"
onSubmit="return tjek_form();">

<!-- emne på Email'en -->
<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="subject" VALUE="Bestilling fra TestShop">

<!-- Email bestillingen sendes til -->
<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="recipient" VALUE="kurt@towle.dk" SIZE="40"
MAXLENGTH="80">

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-01 18:16

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev
> [...]
> ændringer i en bestillingsformular. Hvordan er det nu lige man affline
> tester, således at bestillingen blot ryger over i udbakken i Outlook

Du beder den jo selv om at gå offline for at bruge formmailen med linien:
ACTION="http://formmail.netsite.dk/formmail.pl"

Du kan istedet bruge:

ACTION="mailto:mig@minmail.dk"

Jeg har ikke selv prøvet det men vil tro at det virker..

--
Jakob Andersen
"Den eneste måde at lære HTML, er at prøve sig frem -

Fra : CHRistian

Dato : 11-02-01 18:43

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote:

>ACTION="http://formmail.netsite.dk/formmail.pl"
>Du kan istedet bruge:
>ACTION="mailto:mig@minmail.dk"

Men så kan han jo ikke tjekke, om scriptet på servern opfører sig, som
han ønsker.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,4: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-02-01 19:07

On Sun, 11 Feb 2001 17:15:32 GMT, Jakob Andersen wrote:

>"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev
>
>Du beder den jo selv om at gå offline for at bruge formmailen med linien:
>ACTION="http://formmail.netsite.dk/formmail.pl"

Det forstår jeg ikke en dyt af. Kan du forklare nærmere? Det har
fungeret fint i henved 3 år nu.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-01 21:54

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> wrote
> Det forstår jeg ikke en dyt af. Kan du forklare nærmere? Det har
> fungeret fint i henved 3 år nu.

Hvis det fungerer fint hvorfor spørger du så...

Jeg gav dig et svar på hvordan du kan sende det (til din udbakke )uden at
skulle omkring serveren. Men vær lige opmærksom på at du som CHRistian også
siger ikke kan tjekke Formmailens funktion.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-02-01 22:03

On Sun, 11 Feb 2001 20:53:49 GMT, Jakob Andersen wrote:

>"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> wrote
>
>Hvis det fungerer fint hvorfor spørger du så...

Undskyld min klumsede formulering. Bestillingsafgivning via e-mail har
fungeret fint - ikke offline afsendelse til udbakken.

>Jeg gav dig et svar på hvordan du kan sende det (til din udbakke )uden at
>skulle omkring serveren. Men vær lige opmærksom på at du som CHRistian også
>siger ikke kan tjekke Formmailens funktion.

Det jeg ikke forstod var:
>Du beder den jo selv om at gå offline for at bruge formmailen med linien:
>ACTION="http://formmail.netsite.dk/formmail.pl"

Hvad er det jeg selv beder om?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-01 22:10

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> wrote
> Det jeg ikke forstod var:

Hov min fejl der skulle have stået Online og _ikke_ offline