Mystisk !!!! :-/
Fra : Pussyman

Dato : 18-06-02 17:25

Jeg undre mig over at idag da jeg så info på min netbank, ja så var der
hævet 500 kr fra min konto uden min velsinelse ): er der en måde så man kan
se hvem der har det konto nummer som der står der har modtaget de 500 bobs ?
jeg ville blive meget glad

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 18-06-02 17:25

In article <3d0f5ede$0$71644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Pussyman wrote:

> [...]
> se hvem der har det konto nummer som der står der har modtaget de 500 bobs ?

Hvad sagde din bank da du spurgte?

--
Andreas Plesner Jacobsen | "I may be synthetic, but I'm not stupid"

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 18-06-02 17:54

On Tue, 18 Jun 2002 16:25:22 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

Hvad ellers.
--
Svend Olaf

Fra : Bo Simonsen

Dato : 18-06-02 23:12

Svend Olaf Mikkelsen wrote:

Hvad har det med sagen at gøre?

At manden ikke har sat sin org. i sin newsreader?

Desuden er det vel meget fornuftigt,
det spørgsmål han kom med.

/Bo

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 18-06-02 23:21

Bo Simonsen wrote:
> Svend Olaf Mikkelsen wrote:

> Hvad har det med sagen at gøre?
>
> At manden ikke har sat sin org. i sin newsreader?
>
> Desuden er det vel meget fornuftigt,
> det spørgsmål han kom med.

næh, han skal ikke tænke sig længe om før han indser at der ikke er
nogen herinde der har de informationer han søger.. det skal han snakke
med sin bank om..

det ville være underligt hvis der var nogen herinde der kunne fortælle
ham hvem kontoen tilhører..

Fra : Niels Callesøe

Dato : 19-06-02 00:13

Dennis Jakobsen wrote in <news:aeobnu$s4r$2@phys-news1.kolumbus.fi>:

> [...]
> han snakke med sin bank om..
>
> det ville være underligt hvis der var nogen herinde der kunne

Jeg tror ikke Andreas var et sekund i tvivl om netop det du siger,
hvorfor det stadig ikke giver nogen mening (eller er relevant, for den
sags skyld) at nævne at han er kunde hos Tiscali.

Andreas Plesner Jacobsen wrote:
> [...]

Næste gang, så kast lige et blik på citat-dybden. Så er det meget
mindre pinligt.

--
Niels Callesøe - nørd light @work
http://www.pcpower.dk/disclaimer.php

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 19-06-02 00:20

On 18 Jun 2002 23:12:30 GMT, "Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> wrote:

>Jeg tror ikke Andreas var et sekund i tvivl om netop det du siger,
>hvorfor det stadig ikke giver nogen mening (eller er relevant, for den
>sags skyld) at nævne at han er kunde hos Tiscali.

Kunne du måske have svaret sådan?
--
Svend Olaf

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-06-02 00:44

On Tue, 18 Jun 2002 23:19:53 GMT, svolaf@inet.uni2.dk (Svend Olaf
Mikkelsen) wrote:

>Kunne du måske have svaret sådan?

Kan du ikke blot forklare din teori i første omgang, i stedet for at
stille ukonkrete spørgsmål, der tilsyneladende skulle understøtte den?

--
- Peter Brodersen

Fra : Anders Lund

Dato : 18-06-02 17:40

Pussyman wrote:
> [...]
> hævet 500 kr fra min konto uden min velsinelse ): er der en måde så man
> kan se hvem der har det konto nummer som der står der har modtaget de 500

Det kommer da an på hvad dit bankprogram kan finde ud af. Men ellers er det
som Andreas skriver det, noget som du nok skal spørge din bank om.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/