Gigabyte GA-7VRXP ???
Fra : Jar Jar Binks

Dato : 18-06-02 14:09

Et hej til gruppen!

Er der nogen som ved hvor ovenstående bundkort kan købes her og nu ??????

Jeg spørger fordi Zitech ikke har det - og forventer heller ikke at få det.
Et andet sted - som jeg ikke lige kan huske hvor var - forventede først at
få det om 1-2 måneder

Har nogen evt. erfaringer med kortet - så lytter jeg meget gerne

Også gerne hvis nogle evt. kan anbefale et andet godt socket A kort til AMD
2000+ processor - især hvis det viser sig at man ikke kan få Gigabyte'et
nogle steder.

Håber nogen har tid - også her på denne dejlige varme dag

CU

Fra : DMJ

Dato : 18-06-02 23:52

Jo, det skulle være en umulig opgave at opdrive det gigabyte kort.

Jeg kan anbefale et Epox8K3A som kører helt kanon.

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 06:41

Zitech har det og http://www.dabbadoo.dk har det også.
Det skulle i følge flere tests være endnu bedre end Epox , fx
http://www.hardinfo.dk/tests/Bundkort/artikel.asp?ID=402&Page=19

så.....hvorfor ikke vælg Kongen

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 07:15

Ok rettelse Zitech har det ikke, og dabbadoo har ikke lige den model på
deres side. Men de kan vel skaffe det?

LA2

Fra : Jar Jar Binks

Dato : 19-06-02 07:25

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in

> http://www.hardinfo.dk/tests/Bundkort/artikel.asp?ID=402&Page=19

Hej LA2

Du siger Zitech har det, er det noget du ved 100% og evt. hvilken afd.?
For jeg var igår nede i Zitech Frederiksberg og der sagde de at de ikke
havde nogle og ikke forventede at få nogle!

Og på www.dabbadoo.dk kunne jeg dels ikke finde et GA-7VRXP kort og der var
kun én forhandler af Gigabyte kort, og det er Zitech - som altså ikke har
det.

CU

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 08:08

> [...]
var
> kun én forhandler af Gigabyte kort, og det er Zitech - som altså ikke har

ja jeg ved det godt. Jeg fand de oplysninger på nette og glemte i faten at
kontrollere dem, desværre.
Men det lyder da mærkeligt at ingen har det board, kan Zitech ikke skaffe
det hjem?
Hvad med fx en svensk forhandler?
LA2

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 08:20

> [...]
> kontrollere dem, desværre.
> Men det lyder da mærkeligt at ingen har det board, kan Zitech ikke skaffe

Og tilsyneladende havde jeg heller ikke tid til at medtage alle bogstaver, i
den tidligere besked........

Fra : Jar Jar Binks

Dato : 19-06-02 09:38

> [...]
> faten at kontrollere dem, desværre.
> Men det lyder da mærkeligt at ingen har det board, kan Zitech ikke

Nej Zitech kan ikke skaffe det. De "siger" at de ikke kan få nogle
oplysninger fra Gigabyte - så en (evt.) leveringstid kan ikke oplyses.

Det er ikke lykkedes mig at finde svenske steder der har dette kort.

Jeg jeg bliver jo nok nødt til at vælge et andet
Spørgsmålet jo så bare hvilket.

CU

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 09:56

> [...]
>
> Det er ikke lykkedes mig at finde svenske steder der har dette kort.
>
> Jeg jeg bliver jo nok nødt til at vælge et andet

Der er en på denne adresse der får kortet snart prøv at kontakte ham:
http://www.kandu.dk/dk/news/164520/groupid/30606

eller prøv at kontakte de sider der har teste det, de må da have nogle
oplysninger....
http://www.hardinfo.dk/tests/Bundkort/artikel.asp?ID=402&Page=8

http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/02/25/4119228

http://hardware-test.dk/