søger dansk "indkøbs kurv" asp scripht
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-02 20:20

et ganske simpelt scripht hvor man kan tilføje vare også bliver der sendt en
mail hvad X har bestilt

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-06-02 16:30

"peet_dk" <nope> wrote in message
> et ganske simpelt scripht hvor man kan tilføje vare også bliver der sendt
en
> mail hvad X har bestilt

Jeg tror du har taget fejl af noget. Dette er ikke "Palles gavebod", hvis du
ønsker et færdigt script må du hyre nogen til at lave det. Dette forgår i

Hvis du selv har mod på at gå igang er du mere end velkommen til at spørge
her hvis du har et specifikt problem.

--
Jakob Andersen
(Som godt kunne løse din opgave mod betaling hvis det har interesse)

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-02 20:19

> Jeg tror du har taget fejl af noget. Dette er ikke "Palles gavebod", hvis
du
> ønsker et færdigt script må du hyre nogen til at lave det. Dette forgår i

ok, der finde bare udlandske gratis scripht...

http://www.aspobjects.com/ASP_Scripts/Shopping_Ecommerce/Shopping_Carts/?sor
tby=download <- eks. Så det kunne jo også være der var en flink dansker der
havde et på sin hjemmesiden ;)

Fra : John Wollau

Dato : 18-06-02 21:23

Hej.

Tror du ikke du skulle slå stavekontrollen til....

/John

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-06-02 22:00

John Wollau wrote in news:aeo4mi$fh8$1@tux.netsite.dk:

> Hej.
>
> Tror du ikke du skulle slå stavekontrollen til....

tror du ikke du skulle overveje ikke at slå ned på brugeres stavefejl ...
og i stedet forholde dig til hvad der rent faktisk bliver skrevet ?

Det er _ikke_ god netikette at slå ned på andres stavefejl.

FUT: dk.admin.netikette

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : SumSum

Dato : 20-06-02 13:53

"John Wollau" <john.wollau@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du ikke du skulle slå stavekontrollen til....

Hvad har det med sagen at gøre? Har du tit behov for at nedgøre andre i
tilfældige nyhedsgrupper?

*PLONK*
Hvad er det i mit killfilter? Nåh, det er en stakkel uden liv *GG*

SumSum

---