ønske hjælp til puch monza(sjælland)
Fra : Morten Eghøj

Dato : 17-06-02 18:50

hvis der er nogen der kan få min puch monza til at køre igen og har
mod/forstand til det er jeg klare til at betale en rigtigt god time løn og
transport til den der kan hjælpe mig..

hilsen Morten Eghøj
isbjerg@msn.com
icq: 135412000
mobil :25328220

Fra : Allan Riise

Dato : 17-06-02 19:02

Morten Eghøj <morten_fjern_dette@lystig.dk> scribbled:
> [...]
> mod/forstand til det er jeg klare til at betale en rigtigt god time
> løn og transport til den der kan hjælpe mig..

Hvor henne i landet ??

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Yamaha

Dato : 01-08-02 23:22

er der nogle der har e suzuki RMX hvor fed er den.
Når man køber den er der nogle man skal om på
min e-mail er::: pfa@adslhome.dk