Dine fakturaer til kunder skal være i nr. orden - ikke navneorden, af hensyn
til moms(Told/Skat).
da du skriver bilag - mener du vel udgifter o.l.
Inge
"Niels Henriksen" <niels@ryttersnak.dk> skrev i en meddelelse
news:9686kq$7an$1@news.cybercity.dk...
> Dvs jeg kan gøre som jeg har beskrevet? Fint
>
> Niels
>
>
> "IMB" <imb@post9.tele.dk> wrote in message
> news:96717a$792$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Niels
>
> Du SKAL have dine fakturaer (= omsætning) i nr. orden i en særskilt mappe
> (A4)
> Dine lev.regninger kan du have i bilagsnummer orden (som kassebilag), men
> hvis
> du kører kreditorstyring kan du arkiverer alfabetisk/nummerorden i
særskilt
> mappe.
>
> Hilsen
> Inge
>
>
> Niels Henriksen <niels@ryttersnak.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:966730$120a$1@news.cybercity.dk...
> > Er det iorden at man gør følgende:
> >
> > Bilag udskrives på et blankt stykke papir med info om modtager/afsender
> > (fakturanr osv.)
> >
> > Bilag indsættes så i én mappe. Alle faktura m.m. indsættes i andre
mapper,
> > således at man har dem ordnet efter afsender/modtager.
> > Det vil dog stadig være nemt at finde en faktura udfra bilags'mappen.
> >
> > Men er det ok at gøre det på den måde?
> >
> > --
> > Niels
> >
> >
> >
> >
>
>
>