Ønske liste
Fra : Claus K. Andersen

Dato : 17-06-02 16:03

Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer hver.

--
Claus K Andersen
Irenevej 14 kld.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-06-02 16:08

Da vi er i netværksgruppen, så vil en 24 Ports switch, en firewall og en
router være det du skal give mig!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-06-02 17:26

> Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer
hver.

et par 24 ports cisco catalyst 3500 ville ikke være dårligt.
Med fiberconnectere til gigabit

takker

mvh

Thomas Jensen
Odense

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-02 17:46

"Claus K. Andersen" <cka@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer
hver.

Du er en guttermand, Claus. Flere af folk som dig på Usenet!
Jeg ønsker mig et godt grafikkort.

/Chr

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-06-02 08:18

> hver.
>
> Du er en guttermand, Claus. Flere af folk som dig på Usenet!
> Jeg ønsker mig et godt grafikkort.

Hvad har det med netværk at gøre ?

Per

Fra : Spooky©

Dato : 18-06-02 10:44

Øøhh - nå ja... Deeeeeeehhhhhh...

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 17-06-02 17:48

> Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer
> [...]

Jeg kunne godt bruge en Pix 515 samt en Catalyst switch....

/Kvistgaard

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-06-02 19:53

In article <3d0dfa69$0$71640$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Claus K. Andersen" <cka@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer hver.

Jeg kan nøjes med en OC-3 internet fobindelse.

Fra : Arne

Dato : 17-06-02 19:56

Findes ikke i Europa

Eivind

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-06-02 20:39

> Findes ikke i Europa

så skaf det

Thomas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-06-02 20:49

On Mon, 17 Jun 2002 20:55:52 +0200, "Arne"
<Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> wrote:

> Findes ikke i Europa

At det ikke er en standard i Europa, betyder ikke, at det ikke
findes. Man kan møde OC-3 lige så vel som man kan møde T1 og T3.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Arne

Dato : 18-06-02 18:10

Nææ

Hvis det skal fremskaffes vil det være fordi man ikke har konverteret fra
SONET og til SDH - jeg skal ikke afvise at sådanne udstyr/sites findes - men
i langt de fleste tilfælde vil der være tale om

E1 - ikke T1 - 2Mbit
E3 - ikke T3 - 34 Mbit - der kan i SDH fremføres en 45 Mbit - hvilket er det
samme som en T3 - men der er altså tale om en E3 da den faktisk løber som
1/3 payload i en STM-1.
STM-1 - ikke OC-3

ellers har jeg postet en udmærket artikkel om netop dette på den glimragende
hjemmeside (reklame)
www.netfaq.dk

bare søg efter SDH - så kommer i lige til godterne

med højhastighedshilsen

Eivind

Jeg kan nemlig nøjes med en STM-64

PS: undskyld den megen præciseren - men de sjældne gange hvor man kan fange
Asbjørn i noget der ikke er helt rigtigt skal man jo fejre

Fra : Martin Djernaes

Dato : 17-06-02 20:51

Arne wrote:

> Findes ikke i Europa

Mon ikke en STM-1 er OK saa :)

Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-06-02 20:12

Claus K. Andersen skrev:

>Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste fra jer hver.

Jeg står og mangler en ruter, to 100 Mbit netkort og kabler til
tre maskiner.

--
Bertel

Fra : Anders Bystrup

Dato : 17-06-02 22:03

Jeg vil gerne have verdensherredømmet - kan du klare det inden min eksamen
her den 25' ????

Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-06-02 22:34

"Claus K. Andersen" <cka@mail.tdcadsl.dk> skrev....

> Hvis I vil have nogle gaver, så skal jeg bruge en ønske liste
> fra jer hver.

SantaClaus is coming to town?

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Spooky©

Dato : 17-06-02 23:45

Jow, nu er det jo ikke så tit man "møder" Hr. Julemanden her, så
jeg skriver fluks ned:

1 stk. Sort Lamborghini Countach - ellers bare en Pink Cadillac
Bourneville 1959 Cabriolet

1 stk. Hot Babe m/ skål "D" i langt lyst hår udgaven, ikke over 55
kg!!!!

1 stk. Lea Jet Special Edition

1 stk. Hacienta på ikke under 520 kv.mtr. - gerne på Beverly Hills
5124, CA.

1 stk. Komplet B & O anlæg

- er dette for meget forlangt/ønsket, kan en ny harddisk på 80 GB
m/ 7200 omdr. osse gøre mig glad... ,-/

Mvh.

Spooky(©)

Fra : Michael von Thun

Dato : 18-06-02 04:45

Jeg er mere beskeden.

Et godt helbred.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 18-06-02 10:57

Michael von Thun wrote:

> Jeg er mere beskeden.
>
> Et godt helbred.

Ja, jeg kan nøjes med evig fryd!

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Eh-Fniller

Dato : 20-06-02 19:00

hhmm
vil hellere ligge i med en E skål på en 75 kg pige, med sort hår *G*

mvh