En sådan grænseflade understøttes ikke Cod~
Fra : Jimmy

Dato : 17-06-02 15:17

Hej

Har kørt dette program på 100 Pc'ere, men på en enkelt PC sker der det at
den fejler. Det er javascriptet der fejler vil jeg mene, men jeg aner ikke
hvad der er galt. Nogen der kan hjælpe?

<head>
<title>myPage</title>
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="10;URL=http://www.myPage.com">
</head>
<script>
window.open("login/login.asp","myName","location=0, resizable=1,
status=1, scrollbars=1")
</script>
<NOSCRIPT> Der er ikke slået scripting til i din browser! For at kunne
benytte denne side skal scripting være slået til! Gå op under "Internet
indstillinger" i din browser (typisk under funktioner), og slå scripting til
i dine sikkerhedsindstillinger.
</NOSCRIPT>

Script fejlen siger:
Linie: 10
Tegn: 3
Fejl: En sådan grænseflade understøttes ikke
Kode: 0

Der er ikke 10 liniers javascript i dette, så jeg forstår ikke helt hvad der
sker.

Det er det hele. Hvad er det der går galt?

--

Jimmy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 16:34

Prøv at skifte 0 og 1 ud med no og yes.

Fra : Rune Glerup

Dato : 17-06-02 19:51

Jimmy skrev:

> Nogen der kan hjælpe?

Prøv at ændre

> window.open("login/login.asp","myName","location=0, resizable=1,
> status=1, scrollbars=1")

til

nytVindue = window.open([...]);

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Again, we remind you that frames are on their way out anyway."