Fjerne side fra SSTab?
Fra : ks

Dato : 17-06-02 10:20

Hej

Jeg har en SStab med 5 sider. Hvordan fjerne jeg side 2, så jeg kun har 4
sider?

mvh og på forhånd tak for hjælpen
Stefan

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 20-06-02 08:35

Hej,

Umiddelbart ser det ikke ud til at det er muligt, men du alternativt
kan du tilføje x-antal tabs til kontrollen og gøre dem synlige / usynlige
med tabsvisible(tabnummer) metoden.

Du kan også overveje den almindelige tabkontrol, men den er
langt fra så god som SSTab kontrollen.

Michael N. Petersen Krogh
Systemudvikler, MCP

Fra : ks

Dato : 20-06-02 09:22

> Umiddelbart ser det ikke ud til at det er muligt, men du alternativt
> kan du tilføje x-antal tabs til kontrollen og gøre dem synlige / usynlige
> med tabsvisible(tabnummer) metoden.
Det er også hvad jeg, desværre, er kommet frem til, men tak for dit svar.

stefan