Office programmer åbner og lukker selv..??
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-02 19:10

Hej!

Jeg har haft problemer siden jeg prøvede at installere SR1 til Office 2000,
det har jeg så senere fundet ud af at det skulle jeg ikke have gjort, fordi
min reg kode starter med gc6j3.

Jeg har prøvet at fjerne Office 2000 med afinstallering og geninstallere
igen, men programmerne starter op og lukker igen lige efter.
Jeg har også prøvet at bruge Windows Install Clean Up, men det giver samme
resultat efter geninstallering.

Hjæææælp!!

Jeg kører Win2000 SP2.

Hilsen Jimmy.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-06-02 19:23

Jimmy Ottosen skrev:

> Jeg kører Win2000 SP2.

Er det også warez:(

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-06-02 21:59

"Jimmy Ottosen" <nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at fjerne Office 2000 med afinstallering og geninstallere
> igen, men programmerne starter op og lukker igen lige efter.

Nu kender jeg ikke så meget til win2000, men har den ikke et
gendannelsessystem ligesom win me og xp? Prøv at se via
Programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
Hvis du har det, kan du der lave en gendannelse af systemet som det var
inden du lavede den famøse opdatering. Det burde fjerne problemet.

Kurt