Class i Netscape
Fra : jb

Dato : 15-06-02 17:06

Er der en, der kan sige mig, hvorfor Netscape ikke gider at æde
class-"koden" i nedenstående?

style="cursor:hand" title="Til forsiden af blabla.dk"
class="topbardanmark"></td>

- Jakob

Fra : Stig Nygaard

Dato : 15-06-02 17:25

Hej jb

jb wrote:
> Er der en, der kan sige mig, hvorfor Netscape ikke gider at æde
> class-"koden" i nedenstående?

> style="cursor:hand" title="Til forsiden af blabla.dk"
> class="topbardanmark"></td>

Det tror jeg ikke du skal regne med medmindre du giver os en chance for
at se et komplet kodeeksempel inkl. klasse-definitionen.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : jb

Dato : 16-06-02 11:28

"Stig Nygaard" <stig@REMOVE-THISrockland.dk> wrote in message

> Det tror jeg ikke du skal regne med medmindre du giver os en chance for
> at se et komplet kodeeksempel inkl. klasse-definitionen.

OK - det kan jeg jo godt se.
Problemet ligger på denne side, som ikke fungerer i Netscape, men glimrende
i IE (det gamle problem!): http://www.highways.dk/index_topbar2_test.html

Klasse definitionerne er:
..topbar_danmark { background-image:
url(../images/highways_logo_top_us66_sol.gif) }

..banner_hertz { background-image: url(../images/hertzbanner.gif);
background-repeat: no-repeat }

Ideen er at kunne skifte banner via stylesheet'et. Jeg er lidt grøn indenfor
web"programmering", så det er måske ikke den optimale løsning, jeg har
valgt.

- Jakob

Fra : Stig Nygaard

Dato : 16-06-02 11:43

Hej Jacob!

jb wrote:
> "Stig Nygaard" <stig@REMOVE-THISrockland.dk> wrote in message
> Problemet ligger på denne side, som ikke fungerer i Netscape, men glimrende
> i IE (det gamle problem!): http://www.highways.dk/index_topbar2_test.html

Til orientering så ser det ser fint ud i min Mozilla 1.0 browser, men
prøv at angive en absolut sti til dine billeder. Problemet er vist at
nogle browsere antager den relative sti er ud fra HTML-dokumentets
placering og andre antager at den relative sti er udfra CSS-filens
placering.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk