fejl på root-drevet (debian 2.2.r5)
Fra : Duong Le

Dato : 15-06-02 01:56

Jeg kan ikke helt hitte ud af det....

Disse meddelser har jeg fået på mit root drev i lang tid uden at vide hvad
det er. Jeg bruger Debian potato med *ReiserFS....men det skulle vel ikke
have så meget at sige?

Er der nogle herinde som har en fornemmelse af hvad det er for fejl. Jeg har
ikke haft held med det andre steder!

ls -o
-rw------- 1 root 0 Jan 5 03:22 errsCtk0Cd
-rw------- 1 root 0 Jan 7 00:00 errshWk5Xi
-rw------- 1 root 0 Jan 6 02:19 errsiD7Da2
-rw------- 1 root 0 Jan 5 23:16 errskSOXph
-rw------- 1 root 0 Jan 7 22:51 errsni5d6e
-rw------- 1 root 0 Jan 3 01:45 errspK1gyz
-rw------- 1 root 0 Jan 3 21:49 errsXr1lQi
-rw------- 1 root 0 Jan 2 23:25 errsXvZUwS

på forhånd tak

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 20:50

Duong Le wrote:
> [...]
> have så meget at sige?
>
> Er der nogle herinde som har en fornemmelse af hvad det er for fejl. Jeg har

jeg foreslår du re-installerer dit linux med et filsystem du kan stole på..

Dennis