er der nogle der har erfaringer??
Fra : Duckieboy

Dato : 14-06-02 21:58

Hejsa alle!!

jeg er nu næsten helt sikker på hvad tun der skal på min Honda Melody
Mini når jeg lige får sparet sammen!

Følgende er jeg kommet frem til, med hjælp fra b.la JER, Gundersen og
Rpr:

Tundele

Karburator med studs 24 Ø24MM Hos www.stc-tuning.dk
548,-
Cylinder/stempel + topstykke Ø46MM Hos www.west-import.dk
625,-+295,-
Udstødning "prestigio" Hos
www.protuna.dk 495,-

Ialt   1963,-
                        --------------
-alle dele er Honda Vision dele som Burde passe(med forbehold for
nødvendige justeringer)

-det skal også siges at jeg får den lokale cykelsmed/knallertmand til at
udskifte så mange lejer som muligt og sætte nye membranplader i hvis det
kan lade sig gøre og hvis det kan skaffes!

MINE SPØRGSMÅL:
Jeg ville dog høre om der er nogle der har gode/dårlige erfaringer med
nogle af disse dele??????????

- og hvad tror i min melody kommer til at rende- Lige nu har den INTET
bundtræk og en topfart på ca 27 km/t????

http://www.kandu.dk/

Fra : Møgelmose

Dato : 15-06-02 14:24

> - og hvad tror i min melody kommer til at rende- Lige nu har den INTET
> bundtræk og en topfart på ca 27 km/t????
En fra Nordjylland tilpassede et Puch Maxi Tun sæt fra Protuna og fik den
til at rende 55... Jeg tror ikke der er så meget fart i sådan en fætter ....
Men held og lykke

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 16-06-02 17:05

"Duckieboy" <Duckieboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> -alle dele er Honda Vision dele som Burde passe(med forbehold for
> nødvendige justeringer)

Er du sikker på det? jeg ville nok lige undersøge det lidt nærmere før jeg
investerede...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : mcsonic

Dato : 18-06-02 19:25

hej Duckieboy!!!! jeg har også lige fået en melody! og så har jeg spurt
ved en knallert forhandler om han kunne få fat i tun til den, for jeg
har prøvet alle steder og jeg kan ikke finde noget!!! men han sagde jeg
bare skulle finde noget på nettet!!!! og det gar jeg prøvet men kunne
ikke finde noget!!! men jeg fik at vide af ham at man ikke kan få en
melody til at køre en dag over 70 km/t.... og jeg har også hørt at honda
version tun passer over på, men er ikke sikker!!!!!

mvh. mcsonic
e-mail nemlig1@sol.dk

http://www.kandu.dk/