S: puch monza 3g
Fra : Morten Eghøj

Dato : 14-06-02 21:35

jeg vil gerne sælge en puch monza i hvid med skrivebremse og
stjernefælge....den er boret op til 40,5mm cylinder dvs. stempelet er fra
en yamaha. den er iordenlig stand men trængre det lidt hjælp over det
hele...men ok ellers...

ejerne før mig har sat ekstrak store leje i motoren den kan klare noget
ordenligt tun... men der har aldrig været en støre cylinder end den der
sidder på nu, monteret..(han er min nabo)
der er et nyt fordæk sat på og et nyt bagdæk følger med...

den kan ikke køre i øjebliket....

pris ca 2500kr......

jeg er på icq nummer: 135412000 eller email isbjerg@msn.com

i kan stille alle de spørsmål i vil og jeg skal besvare dem dem alle
sammen...

Fra : Morten Eghøj

Dato : 14-06-02 21:37

og det kan godt være at det ser ud som om at jeg skriver som en på 14 men
jeg er17år og ordblinde så leve med det

Fra : Jens A.

Dato : 16-06-02 18:14

"Morten Eghøj" <morten_fjern_dette@lystig.dk> skrev i en meddelelse
> og det kan godt være at det ser ud som om at jeg skriver som en på 14 men
> jeg er17år og ordblinde så leve med det

hehe

Hvorfor kører den ikke?

Fra : Bent Petersen

Dato : 15-06-02 13:06

Hej

Hvorhenne ?.

Mvh Bent

Fra : Jens A.

Dato : 16-06-02 18:15

Forresten: Forkert NG. Brug dk.marked.privat.knallert , tak...