Norton, ingen opdateringer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-02 19:14

Hej

Det undre mig lidt... Min Norton har nu i ca. 2 månedere sagt at der ikke
var nogen virus opdateringer til programmet... Jeg synes ellers altid at der
førhen var opdateringer næsten hver dag...

Så det er lidt underligt synes jeg.. Kan jeg have fået en virus eller noget,
der har gjort dette?

Eller hvad sker der?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-06-02 20:14

"Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev:
> Det undre mig lidt... Min Norton har nu i ca. 2
> månedere sagt at der ikke var nogen virus opdateringer
> til programmet... Jeg synes ellers altid at der førhen var
> opdateringer næsten hver dag...

Jeg får stadig opdateringer hver dag!

> Så det er lidt underligt synes jeg.. Kan jeg have fået en
> virus eller noget, der har gjort dette?

Hmm, tror nu ikke det er en virus.
Det skulle da lige være en af de der nyere, der kan slå
den fra! - Er der ikke noget med, at nogen kan det?
Altså med lige netop Norton?

> Eller hvad sker der?

Er det ikke noget med, at Norton er begyndt kun at lave
licenser der holder 1 år?
Dvs. køber man NAV fra ny, så går der et år og man
kan ikke længere få opdateringer gratis, kun ved at
købe ekstra "tid/licens".
Jeg syntes jeg har læst noget om dette engang!

Mvh.
Mikael

Fra : Steen B

Dato : 14-06-02 21:16

On Fri, 14 Jun 2002 21:14:06 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

>Hmm, tror nu ikke det er en virus.
>Det skulle da lige være en af de der nyere, der kan slå
>den fra! - Er der ikke noget med, at nogen kan det?
>Altså med lige netop Norton?

En af Klez varianterne forsøger at fjerne av programmer, den fjerner
også nav ikonet i trayen

> [...]
>kan ikke længere få opdateringer gratis, kun ved at
>købe ekstra "tid/licens".
>Jeg syntes jeg har læst noget om dette engang!

korrekt, opdateringer kan dog hentes manuelt, mener kun det er
automatisk opdatering der dør efter et år, prøv at afindstallere og så
indstaler det igen, kender flere der har fået et år mere på den konto

/ Steen