Ang MB - og ram type ?!?
Fra : tommi - Liquid hoop

Dato : 14-06-02 17:37

Hej

Jeg skal til at købe motherboard.
Men hvilket skal jeg vælge af disse ASUS P4T533 eller ASUS P4B533.

Det skal bruges i et lydstudie, så der skal bruges meget cpu kraf, HD, og
masser af data på PCI bussen.

Har hørt at RD giver noget mere ?!!?!
Men er det det værd ?? Og hvor meget mere kraft får jeg ??

Mvh Tommi
www.liquidhoop.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-06-02 18:30

Hej

tommi - Liquid hoop wrote:
> Jeg skal til at købe motherboard.
> Men hvilket skal jeg vælge af disse ASUS P4T533 eller ASUS P4B533.

Jeg har lige anskaffet et Asus P3S533 som klarer op til DDR400 og så
overgår du RD, men når RD PC1066 kommer senere vil den igen overgå DDR400.

Hurtigst indenfor "godkendte" standarder er DDR333 og RD800 hvoraf RD800
er den hurtigste.

Jeg kan så godt mærke en hastighedsforskel på om jeg kører DDR333 eller
DDR400 med min P4 2Ghz nw.

Jeg vil i dag under alle omstændigheder vælge en som understøtter P4'ere
med fsb 133.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk