XHTML 1.0 Frameset
Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 14-06-02 10:44

Hej NG

Jeg har problemer med at få valideret et frameset da jeg ikke ved hvordan
jeg skal rette den ene fejl der er i det.

Se www.vkr.k-net.dk/users/shades/CC2

Det er attributten "framespacing" i alle frameset tagsne der melder fejl
(godt klar over da det ikke stemme overens med XHTML 1.0 kode) men jeg ved
ikke hvad jeg skal bruge i stedet for at undgå at der bliver 1pixel
mellemrum mellem alle mine frame.

Nogen der kan hjælpe?

MVH
Anders

Fra : jopa

Dato : 14-06-02 13:30

"Anders Bo Pedersen" skrev bla.
men jeg ved
> ikke hvad jeg skal bruge i stedet for at undgå at der bliver 1pixel
> mellemrum mellem alle mine frame.

Tror jeg desværre ikke.
Du har valget i mellem at få det valideret, og opbygge designet så det tager
hensyn til stregerne.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 14-06-02 14:15

gud ja. Jeg bygger da bare framesettet op horisontalt i stedet. Man ser det
ikke før man ved det. Tak for hjælpen

Fra : jopa

Dato : 14-06-02 14:51

"Anders Bo Pedersen" skrev bla..
> gud ja. Jeg bygger da bare framesettet op horisontalt i stedet. Man ser
det
> ikke før man ved det. Tak for hjælpen

Eller allerbedst : skrot frames efterhånden er der vel så mange der har
hurtige forbindelser så det ikke er hastigheden du skal tage hensyn til

--

jopa
www.jp-web.dk