Tillykke...
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 13-06-02 20:42

Heysan!!

Tillykke med dagen..igår..idag...et eller andet..Hvor regner vi fra??
din tid eller vores tid??

Never mind.. tillykke

Hygge

Åh, ja..det er selvfølgelig fra hele familien!!
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 13-06-02 20:44

Ups..
Forkert mail...SORRY!!

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 13-06-02 20:44

"Rune Zimmermann" <rune@spiffer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Never mind.. tillykke
>
> Hygge
>
> Åh, ja..det er selvfølgelig fra hele familien!!

[SNIP SIG]

Det eneste vi mangler nu er en besked fra Alex Holst om at det er offtopic
og så en henvisning til http://a.area51.dk/
*G*

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : D3nnis

Dato : 13-06-02 20:55

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in message
> [...]
>
> [SNIP SIG]
>
> Det eneste vi mangler nu er en besked fra Alex Holst om at det er offtopic

hahah *GG*

Dennis

--
Parabol, Selector, Hex filer?
www.sel.h4f.dk <-- Den danske "pirat" side

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 14-06-02 05:35

Hayyyyy Rune (Og resten af familien)

Tak fordi du huskede det, det var faktisk først idag. Tak for sidst
forresten, det var kanon, det var dog en skam at din kone ikke kunne være
med. Vi må gøre det om en dag, og så må du få overtalt din kone til at tage
med :)

Jeg fik lidt af en chok da jeg fandt beskeden, det mest normale er jo at
sende mail direkte til MIN indbakkke. never mind :)

ser dig omkring !

--
Haysan

Fra : Kasper Dupont

Dato : 14-06-02 06:04

Henrik Holm Jensen wrote:

> Jeg fik lidt af en chok da jeg fandt beskeden, det mest normale er jo at
> sende mail direkte til MIN indbakkke. never mind :)

LOL

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 14-06-02 06:59