Hvordan laver jeg et tekstfelt med scrollf~
Fra : J. R.

Dato : 13-06-02 20:12

Hej!
Hvordan laver jeg et tekstfelt med scrollfunktion?
Simpelthen et par sider tekst, styret af to knapper med
scroll up/ scroll down-funktion.

Mvh.
Jan R.

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-06-02 09:42

> Hvordan laver jeg et tekstfelt med scrollfunktion?
> Simpelthen et par sider tekst, styret af to knapper med
> scroll up/ scroll down-funktion.

Hvilken version af Flash bruger du?? Flash 5 eller Flash MX ?? Der er
nemmerlig en verden til forskel på at lave scrollbars i disse to :)

Mvh
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk

Fra : J. R.

Dato : 14-06-02 11:54

> Hvilken version af Flash bruger du?? Flash 5 eller Flash MX ?? Der er
> nemmerlig en verden til forskel på at lave scrollbars i disse to :)

Flash 5.

Fra : Bo Dudek

Dato : 15-06-02 08:56

>Flash 5.
okay.. det var den grimme af dem.. i Flash MX kan du bare
drag'n'droppe en scrollbar, men i 5'eren skal du scripte dig til en..

det er rimeligt kompleks at forklare, så måske skal du kigge på dette
link:

http://groups.google.com/groups?q=flash%2B5%2Bscrollbar&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=en

Kind regards
Bo Dudek