Printer notification i XP - NT. 4.0 netvær~
Fra : Iceman

Dato : 13-06-02 17:24

Hej,

Jeg har koblet en ny PC med WinXP på et eksisterende NT 4.0 (Domain)
netværk.

Hver gang der udskrives på den nye PC, kommer der en "Printer notification"
op på skærmen.
Der er i forvejen koblet andre PC'er på samme netværk, dog kører de 95/98,
men der kommer
ingen "Printer notification" .

Er der nogen der ved hvordan man bliver fri for de "Printer notification"
??

M.v.h.
Keld

Fra : morten L

Dato : 14-06-02 17:10

"Iceman" <keldskov@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen "Printer notification" .
>
> Er der nogen der ved hvordan man bliver fri for de "Printer notification"

http://www.kalkunen.dk/phpBB/viewtopic.php?topic=464&forum=27

Mvh. Kalkunen