tcp/ip print win98
Fra : 1.kongen

Dato : 13-06-02 13:45

Hvordan får jeg til å innstallere tcp/ip print på en win 98 maskin.
Dette er en smal sak i winNT og win2000
men hvordan i HÆ.. funger det på 98

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 13-06-02 18:16

> Hvordan får jeg til å innstallere tcp/ip print på en win 98 maskin.
> Dette er en smal sak i winNT og win2000
> men hvordan i HÆ.. funger det på 98

Du skal installere noget der hedder "LPR" protokollen, hvis du har købt en
netværksprinter burde det ligge på driver cd'en. Har du købt en
printerserver burde det også ligge på cd'en til den.
Jeg ved ikke om du kan finde det på nettet.
Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-06-02 20:01

1.kongen skrev:

>Hvordan får jeg til å innstallere tcp/ip print på en win 98 maskin.

Kontrolpanel - Netværk - Tilføj - <markér protokol> - Tilføj
protokol - Microsoft - TCP/IP

Kontrolpanel - Netværk - <markér et kort> - Egenskaber -
Bindinger

Hak ved TCP/IP og fjern de andre protokoller selv om Windows
jamrer sig hjerteskærende.

Hvis du ikke har installeret et netkort, kan du naturligvis ikke
markere noget, men det går jeg ud fra at du har.

Lav alle ændringer i ét hug for du skal genstarte Win98 hver gang
du har pillet ved netværket.

--
Bertel