MS Visio
Fra : Per Fahl

Dato : 13-06-02 11:04

Er der noger der ved hvor man eventuelt kan downloade brugervejledning til
MS Visio 2002 Pro

Fra : Mads Leth

Dato : 14-06-02 07:32

> Er der noger der ved hvor man eventuelt kan downloade brugervejledning
til
> MS Visio 2002 Pro

Hvis du har mere specifikke spørgsmål kan jeg måske hjælpe dig på vej?
Ellers prøv at søge på google med søgeordene visio 2002 tutorial. Der
kommer bla. følgende:
http://www.leren.nl/rubriek/computers_en_internet/applicaties/ms_office/
visio/

Fra : Per Fahl

Dato : 14-06-02 10:32

Mads Leth <email@email.dk> skrev:
> [...]
> e/
> visio/
>
> Jeg fik vistnok besvaret direkte på din e-mail.
Det var ikke meningen.

Det skal bruges til at tegne grundplan af huse med,
og der nogle ting der drille. Bla når der skal sætte to mure sammen i
et hjørne, så springer den selv (Snap) så der bliver en åbning, hvor
de to mødes (Vinkel)

Jeg har en 30 dages prøve version og vil godt lære lidt mere om
programmet inden jeg går ud og investere. Der er i øvrigt vist kommet
en dansk version til ca. 4700.-

Per

Fra : Mads Leth

Dato : 14-06-02 13:30

> [...]
> og der nogle ting der drille. Bla når der skal sætte to mure sammen i
> et hjørne, så springer den selv (Snap) så der bliver en åbning, hvor

Jeg hare selv tegnet sådanne tegninger i Visio og det virker perfekt
især fordi man kan tegne i målstoksforhold. Normalt placerer jeg
figurerne ift. hinanden og grupperer dem så derefter som en figur
således de ligesom hænger sammen når jeg flytter dem. Måske kan du løse
dit problem ved blot at slå Glue og Snap fra? Du kan jo angive den
præcise placering af elemter blot ved at højreklikke på dem?!

Fra : pre

Dato : 14-06-02 10:57

Måske dette snerper lidt i retningen.

© pre 2002

***********************
The Microsoft® Visio® 2002 Software Development Kit (SDK) contains the latest documentation, samples, header files, libraries, and
tools you need to develop custom solutions for Microsoft Visio 2002.

It is not required that you have the Microsoft Visio 2002 application installed on your computer to be able to install the Visio
2002 SDK; however, selected code samples and tools require Visio 2002 to run properly. To order a trial version of Visio, use the
following link:

http://www.microsoft.com/office/visio/evaluation/trial.htm

It is recommended that you read these Setup Notes before installing the Visio 2002 SDK. However, to install the SDK immediately, use
the following link:

Install Microsoft Visio 2002 SDK now

For the latest information about Visio 2002, including any late-breaking installation information, see the Visio Developer Center on
MSDN®, the Microsoft Developer Network.

The Microsoft Visio 2002 SDK CD contains other installation programs in addition to the Visio 2002 SDK setup application. You can
use the Visio 2002 SDK CD-ROM to install the Print ShapeSheet add-on, which lets you print the information in the ShapeSheet®
spreadsheet for a Visio document, page, style, shape, or group of shapes. The SDK CD also provides Windows® Installer applications
for users who need to update their operating systems to support installation of the SDK.