Små 19" skabe... hvor?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-02 08:10

Hej NG,

Til mit hjemmenetværk har jeg brug for et lille 19" skab som kan monteres på
en væg. Der skal sidde et krydsfelt, switch osv. i det, så det behøver ikke
at være så dybt igen.

Er der nogen, der ved hvor man kan købe sådan noget?

Hilsner,

Tony

Fra : Gaffa

Dato : 13-06-02 09:18

Prøv at se under www.microlan.dk . De har små vægskabe fra Cubic.

Hilsen
Gaffa

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-06-02 12:51

> Prøv at se under www.microlan.dk . De har små vægskabe fra Cubic.

Jeg så lige denne:
http://www.microlan.dk/detaljer.asp?varenr=EP%2D716X
-er det ikke sindsygt billigt for en switch med management?

mvh
Kim Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-02 15:20

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message

> http://www.microlan.dk/detaljer.asp?varenr=EP%2D716X
> -er det ikke sindsygt billigt for en switch med management?

Troe,, men Priser er excl. moms

Fra : Thomas Demant

Dato : 13-06-02 15:44

> Troe,, men Priser er excl. moms
Jaa... aligevel. Jeg har sku aldrig set nogen managed switches til under
17.000 kr., men det skal dog så ogsåp siges at jeg ikke har kikket meget
efter noget.

--
Thomas

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 13-06-02 22:00

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> wrote:

> Jaa... aligevel. Jeg har sku aldrig set nogen managed switches til under
> 17.000 kr., men det skal dog så ogsåp siges at jeg ikke har kikket meget
> efter noget.

Nej, men de sælges i stor stil, en af de billigste mærkevarer er nok HP
ProCurve Switch 2524, den koster omkring 7000.- + moms, og kan garanteret
leveres af din normale hardware pusher.

se: http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-sw/netswl2/nethpj4813a.html

PS. Jeg arbejder i ovenstående firma.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-06-02 09:25

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> crashed Echelon writing

> Jaa... aligevel. Jeg har sku aldrig set nogen managed switches til under
> 17.000 kr., men det skal dog så ogsåp siges at jeg ikke har kikket meget
> efter noget.

Så har du ikke kigget hårdt nok. Godt nok noget tid siden jeg investerede i
den, men 3Com SuperStack 3300XM, 24 port til ca. 9K

--
Bjarke Andersen

Fra : Christian Ulrich

Dato : 13-06-02 12:34

Hej Tony

Du kan evt. gå ind på www.ke-musik.dk og søge på "rackkasse". Søgefeltet er
øverst til venstre på siden.

Der har de lidt at vælge imellem, måske er der noget af det du kan bruge.
Jeg har købt et hos dem, og fik en meget fin service. Endvidere er prisen
også rigtigt i forhold til computer butikkerne

De bedste hilsner,
Christian Ulrich

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-02 15:27

"Christian Ulrich" <christian@conscius.com> wrote in message

> [...]
> øverst til venstre på siden.
>
> Der har de lidt at vælge imellem, måske er der noget af det du kan bruge.

Hehe, det ligner nu mest udstyr til musik udstyr... Noget rubuste ser de
ud.... Måske ikke det bedste til kabling. Der er jo ingen udslag, som man
kan bank ud, eller gøre plads til kabler?

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-06-02 08:28

> Hehe, det ligner nu mest udstyr til musik udstyr... Noget rubuste ser de
> ud.... Måske ikke det bedste til kabling. Der er jo ingen udslag, som man
> kan bank ud, eller gøre plads til kabler?

Nu er jeg ikke ekspert udi rack-skabe, men mon ikke musik-udstyr skal have
strøm og kobles sammen med kabler ligesom diverse netværks-grej?

mvh
Kim Jensen