30 års fødselsdag
Fra : Fam. Høgh

Dato : 13-06-02 07:51

HJÆLP MIG....

Min søster skal holde 30-års fødselsdag på lørdag, og jeg mangler noget
underholdning.

Jeg kan huske noget med en sang, hvor værten så samtidig skulle klædes ud...
Er der nogen der kender/har den?

Der er også noget andet med nogle rim, hvor man ud fra dem skal vælge nogle
af gæsterne ud - f.eks. manden med den største næse...?!?!?

Men alle forslag kan bruges....

Mange TAK
Lisette

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 13-06-02 08:48

On Thu, 13 Jun 2002 08:50:44 +0200, "Fam. Høgh" <lisettes@tiscali.dk>
wrote:

>Men alle forslag kan bruges....

http://www.festsange.dk

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Ditte

Dato : 13-06-02 08:49

Hej Lisette

Jeg kan ikke selv lige på stående fod komme med det gode hit, så i
stedet har jeg fundet disse to links, hvor du måske kan hente
inspiration:

www.dinfest.dk
www.festsange.dk

--
Mvh Ditte

Fra : Heidi

Dato : 14-06-02 05:47

Fam. Høgh wrote:
> HJÆLP MIG....
>
> Min søster skal holde 30-års fødselsdag på lørdag, og jeg mangler
> noget underholdning.

Udover de forslag der er kommet, kunne http://www.festdoktoren.dk/
måske også bruges.

God fest.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes