Hub og netværk ????
Fra : Medal

Dato : 12-06-02 21:49

Hej NG

Jeg har et lille problem, jeg har 2 pcér som begge som fint kan komme på
nettet via en hub.....

Mit problem er: at de ikke kan se hinanden på netværket...den ene køre XP
PRO den anden køre XP HOME...

Netværket er installeret med TCP/IP og IPX protokol de har samme "
arbejdsgruppe " .... men stadig intet ??

Jeg har også prøvet at installere NetBEUI-protokollen.......stadig
intet......?

Hos TDC har jeg.. ADSL Bredbånd med 2 dynamiske ip-adr... men jeg får ikke
tildelt samme undernet maske !!!...kan det være mit problem og hvordan
løser jeg det så ???

Håber inderligt der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig

På Forhånd Tak

Mvh

Claus V Sørensen