Koden til Kontaktformular
Fra : mark

Dato : 12-06-02 17:55

Jeg vil gerne bruge denne kontaktformular fra min side og putte
det ind på en anden side (en ven lavede det for mig fordi jeg
ikke kan finde ud af at lave sådan noget)

Kontaktformularen er her:
http://www.familyguy.dk/kontakt.asp

Hvilken del af koden (View >> Source) skal jeg bruge hvis jeg kun
vil have det sted hvor man udfylder navn, email og besked?

Jeg håber ikke at det er besværligt at finde ud af

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scn

Dato : 12-06-02 20:33

"mark" <monkey2000_mark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken del af koden (View >> Source) skal jeg bruge hvis jeg kun
> vil have det sted hvor man udfylder navn, email og besked?

<form action="kontaktsend.asp" method="post">
Dit Navn:<br>
<input type="text" size="25" name="name"><br>
Din E-Mail addresse:<br>
<input type="text" size="25" name="email"><br>
Spørgsmål eller kommentar:<br>
<input type="submit" value="Send">
<input type="reset" value="Slet">
</form>

(<br> giver linieskift )

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-02 23:28

Wed, 12 Jun 2002 16:55:00 +0000 (UTC), skrev mark
<monkey2000_mark@hotmail.com>:

>Hvilken del af koden (View >> Source) skal jeg bruge hvis jeg kun
>vil have det sted hvor man udfylder navn, email og besked?

<form action="<form action="kontaktsend.asp" method="post">
</form>

Men det er ikke gjort med det, du skal også have aspscriptet og
mulighed for at bruge det på dit webhotel.

Såfremt dit webhotel understøtter asp kan du også få en formmail
derfra, brug den i stedet for.

Fra : mark

Dato : 17-06-02 17:18

Beklager men det forstod jeg ikke helt noget af

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 17:32

Mon, 17 Jun 2002 16:17:38 +0000 (UTC), skrev mark
<asefasf@ssdfnmk.dk>:

>Beklager men det forstod jeg ikke helt noget af

At du ikke bare kan kopiere fra hans side ind på din og så kunne
bruge koden, du skal også have aspscriptet.

Men dit webhotel/udbyder har med garanti noget du kan bruge.

Læs iøvrigt <http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>
Gælder der nogle regler for nyhedsgrupperne?