QMail WebInterface
Fra : Simon Lyngshede

Dato : 12-06-02 16:00

Er der nogen der kender til et godt webinterface til QMai?

Mit problemer er at jeg har nogle brugere på en OpenBSD box, de har
allesammen et "rigtigt" login, men ikke alle ved hvordan man bruger Unix.
Så jeg ville gerne lade dem ændre ting i deres .qmail fil, sætte
forwards, respons, vacation message, den slags små ting, gennem et
webinterface.

Findes der noget i den stil, eller er jeg nødtil selv at hacke noget
sammen ?

Dem jeg har set indtil videre, f.eks QmailAdmin, se mest ud til at være
rettet mod systemer, hvor brugerne ikke har et rigtigt Unix login, eller
tager jeg fejl ?

/Simon Lyngshede

Fra : Claus Albøge

Dato : 12-06-02 16:37

Simon Lyngshede <simon@sunsite.dk> writes:

> [...]
> webinterface.
>
> Findes der noget i den stil, eller er jeg nødtil selv at hacke noget

sqwebmail (med maildrop) giver mulighed for at sætte filtre op, så der
kan laves forwards, autoreplies og almindelig filtrering - og så er der
selfølgelig også webmaildelen :)

http://www.inter7.com/sqwebmail/
http://www.flounder.net/~mrsam/maildrop/

/Claus A