forslag til trådløs netværk
Fra : soren

Dato : 12-06-02 06:54

hej

nogle der har nogle forslag til trådløs netværk.

jeg har 2 steder det skal laves, første sted:

1 hus til et andet.

i det første hus, er der rounter og internet.
det andet hus (har et intern netværk m. 2-3 pcer) skal "kobles" derpå.
afstand mellem husene 100 meter

hvad er smartes hertil?

det andet sted:
som det første, bare ca.3-400 meter mellem, hvor der er diverse træer og
beplantninger.

på forhånd tak for hjælpen/forslagene..

/Søren

Fra : Sørensen

Dato : 12-06-02 15:21

"soren" <soren51@[removethis]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvad er smartes hertil?
>
> det andet sted:
> som det første, bare ca.3-400 meter mellem, hvor der er diverse træer og

Prøv at kigge lidt på http://www.airlink.dk/produktoversigt.htm i hvert
fald på den sidste location skal du regne med at der skal bruges udendørs
antenner og beskæring af trær og budske, der skal helst være "fri sigt" på
De frekvenser som bruges af trådløs netværk.

vh.
Sørensen