Skrive i Word-format fra ASP
Fra : Jørn Andersen

Dato : 12-06-02 06:46

Hej,

Jeg ved det har været oppe før, men kan ikke lige finde det:
Er der nogen hints til, hvordan man skriver en MS Word- (eller RTF-)
fil fra ASP?

Det drejer sig om, at jeg har nogle data, som jeg med ASP fremviser i
HTML til skærmbrug: I visse tilfælde ville jeg gerne kunne skrive data
til en Word/RTF-fil (bl.a. for at få en bedre udskrift).

Jeg ønsker *ikke* blot at lave et HTML-dokument, som kan åbnes i Word
- som fx er vist:

Meningen er, at der skal være mulighed for at definere fx tabulering,
dokument-størrelse etc.

Jeg har prøvet at lave det med PDF - med udmærket resultat - men det
kræver en komponent, som jeg ikke lige har råd til.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj