/var/log/ksymoops fylder for meget
Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 10-06-02 22:00

Jeg kører Debian Sid med kerne 2.4.18, som jeg selv har kompileret. Jeg
har lagt mærke til at /var/log/ksymoops fylder omkring 80 mb. Det kan vel
ikke være meningen. Den er fyldt op med en masse små filer. Er det
sikkert at slette dem, eller skal man bruge et bestemt program?

hilsen Esben

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 12-06-02 21:52

On Mon, 10 Jun 2002 23:00:15 +0200, Esben Skov Pedersen wrote:

> [...]
> vel ikke være meningen. Den er fyldt op med en masse små filer. Er det
> sikkert at slette dem, eller skal man bruge et bestemt program?

Nu har jeg slettet dem. Systemet har ikke brokket sig endnu.

hilsen Esben