ASP.NET, ASP og include
Fra : J.

Dato : 10-06-02 22:16

Hejsa,

lad os sige at jeg har en .aspx-fil, som jeg tilføjer et eksisterende
ASP-site. Sagen er bare, at topen og bunden på alle sider defineres af to
filer: top.asp og bottom.asp, og det skal selvfølgelig også være tilfældet
her.

Er det muligt at inkludere ASP-filer på en ASP.NET-side, og i så fald,
hvordan er så syntaksen?

På forhånd tak,

J.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-06-02 20:38

"J." <test@neovoid.org> wrote in message
> Er det muligt at inkludere ASP-filer på en ASP.NET-side, og i så fald,
> hvordan er så syntaksen?

oftest vil man bruge en såkaldt control til at vise f.eks. top og bund. Du
kan læse mere om at lave din egen kontrol på:
http://samples.gotdotnet.com/quickstart/aspplus/doc/webctrlauthoring.aspx

--
Jakob Andersen