Vedr. sw 5.47
Fra : Muri

Dato : 10-06-02 22:03

Det er ikke nødvendigt med hverken dongle eller box, hvis man har den nyeste
orginal Nokia 3310 sw version 5.47 kan man aktivere de nye funktioner, ved
hjælp af software og datakabel.

Det er slet ikke nødvendigt med sw fra en 3315.

Ovennævnte er selv afprøvet af mig og virker uden problemer.

Mvh
Muri

Fra : Bachelor

Dato : 10-06-02 22:10

"Muri" <muri@email.dk> skrev i en meddelelse news:ae3440$2tka$1@news.cybercity.dk...
> Det er ikke nødvendigt med hverken dongle eller box, hvis man har den nyeste
> orginal Nokia 3310 sw version 5.47 kan man aktivere de nye funktioner, ved
> hjælp af software og datakabel.

Ku' du ikke uddybe den påstand lidt mere ?

Fra : Muri

Dato : 10-06-02 23:44

Det er ikke et påstand men fakta, det virker.

Mvh
Muri

Fra : Morten

Dato : 11-06-02 08:24

og hvilke software ska man så bruge til det??

Fra : 12unlocked

Dato : 11-06-02 19:33

Jeg har osse gjort det med datakabel og PC local.Ældre telefoner har jeg
flashet med v5.47 og efterflg. resettet ,beregnet FAID, og til sidst åbnet
menuerne med PC local og datakabel.

Mvh. Lars
Mobil unlock-Update-Reparation.
Salg og montering af tilbehør.