Min såkaldte hellighed
Fra : Tomas O.

Dato : 10-06-02 20:53

Ak ja.. nu får jeg skudt i skoene at jeg er hellig..

Jeg er fristet til at sige vorherrebevarmigvel, men det vil nok
blive misforstået så det siger jeg ikke.

Det er da sjovt som nogle folk føler sig trådt på, når jeg
fremsætter mine meninger sådan lidt firkantet. Jeg er bare træt a
at skulle forklare mig omkring alt hvad jeg siger i samtlige
indlæg jeg skriver.

Som jeg fornyligt skrev til Sabina i snik snak så kan jeg
sandsynligvis misforstås, når man ikke lige læser alle mine
indlæg. Jeg er fløjtende for jeg gider ikke gentagge mig selv hele
tiden. IMP

Dem der følser sig så ramt af det jeg skriver bør nok kigge indda
for at se hvad det lige er der provokerer så meget ved mine
indlæg. IMP

Jeg er sådan set hamrende ligeglad med at nogen fyre herinde synes
det virker som om jeg slikker pigerne herinde i røven. Det er
noget de fyre selv lægger i mine indlæg ikke jeg. IMP

Igen se ind i jer selv og kig lidt på hvad det er der trigger jer
så meget at I absolut skal kommentere der og derved lave
personfnidder i gruppen. IMP

Jeg er sådan set fløjtende ligeglad med hvad fanden I tælnker om
mig. Betragt dette indlæg som en opfordring til at kigge indad og
finde ud af hvad der reelt trigger jer så meget. IMP

Udtryk som 'nyfunden hellighed' siger mere om den der bruger det
end om mig. IMP

Jeg har altid i denne gruppe givet udtryk for det samme som nu i
tråden "HUN ringer" Denne gang var jeg måske mere provo end jeg
plejer. IMP

I kan for min skyld kald emig hellig eller fandne selv. Jeg kunne
ikke være mere ligeglad. IMP

Kig ind I jer selv når I mærker I reagerer kraftigt på det jeg
skriver. IMP

Kærlig Hilsen
Tomas
FUT. dk.snak.snik

Fra : Mic

Dato : 10-06-02 21:34

> Ak ja.. nu får jeg skudt i skoene at jeg er hellig..

Nej. Men at du VIRKER hellig. og for en som mig der efterhånden kender dig
RIMELIGT godt, er det aldeles malplaceret.....

> Jeg er fristet til at sige vorherrebevarmigvel, men det vil nok
> blive misforstået så det siger jeg ikke.

Det gjorde du jo nu alligevel, fedtøre...*G*

> [...]
> fremsætter mine meninger sådan lidt firkantet. Jeg er bare træt a
> at skulle forklare mig omkring alt hvad jeg siger i samtlige

Så hop af usenet. Det er -hvad du efterhånden BURDE vide- desværre ofte en
af konsekvenserne af at skrive herinde...

> [...]
> sandsynligvis misforstås, når man ikke lige læser alle mine
> indlæg. Jeg er fløjtende for jeg gider ikke gentagge mig selv hele

Muligt at DU er fløjtende, men så må du altså forvente at blive
"misforstået" som du selv skriver.

> Dem der følser sig så ramt af det jeg skriver bør nok kigge indda
> for at se hvad det lige er der provokerer så meget ved mine
> indlæg. IMP

Det faktum at jeg kender dig bedre end det? Eller det gør jeg måske ikke?
Tænk dig lige om inden du svarer her, ikke Tomas........

> Jeg er sådan set hamrende ligeglad med at nogen fyre herinde synes
> det virker som om jeg slikker pigerne herinde i røven. Det er
> noget de fyre selv lægger i mine indlæg ikke jeg. IMP

Har jeg mig bekendt ikke givet udtryk for, så den hopper jeg let og elegant
henover.....

> Igen se ind i jer selv og kig lidt på hvad det er der trigger jer
> så meget at I absolut skal kommentere der og derved lave
> personfnidder i gruppen. IMP

Hvad der trigger mig? At du fyrer noget værre lort af, udfra de ting jeg
kender til ved dig. En ting er at du lægger for dagen hvordan du er NU, men
du "glemmer" vist hvordan du HAR været, og SÅ længe siden er det altså
heller ikke at vi to har været ude at vælte byen og på tøsejagt, vel???

> Jeg er sådan set fløjtende ligeglad med hvad fanden I tælnker om
> mig. Betragt dette indlæg som en opfordring til at kigge indad og
> finde ud af hvad der reelt trigger jer så meget. IMP

Har jeg gjort for LÆNGE siden, og det ved du udemærket. At vi så overhovedet
ikke er enige om hvad det at hvile i sig selv indebærer, understreger blot
at der er adskillige måder at finde sindsro og sjælefred på.......

> Udtryk som 'nyfunden hellighed' siger mere om den der bruger det
> end om mig. IMP

Jeg skrev vist noget der mindede derom, men det var for at illustrere
HVORDAN det virker på mig. Og når det så er noget jeg overhovedet ikke kan
få til at stemme overens med det billede jeg har af dig, så ringer klokkerne
altså her.....

> Jeg har altid i denne gruppe givet udtryk for det samme som nu i
> tråden "HUN ringer" Denne gang var jeg måske mere provo end jeg
> plejer. IMP

Nej. Bare ikke helt så ÆRLIG som du plejer at være....*G*

> I kan for min skyld kald emig hellig eller fandne selv. Jeg kunne
> ikke være mere ligeglad. IMP

Pladder. Hvis du var SÅ kold havde du ikke skrevet det her indlæg.......

> Kig ind I jer selv når I mærker I reagerer kraftigt på det jeg
> skriver. IMP

Been there, done that, bought the T-shirt, wears it every day.......

Og så lige EN ting til: Hvad HELVEDE betyder "IMP"

Mic - der stadig regner med at han og Tomas er kammerater, selvom Tomas vist
trænger til en gang buksevand i Nyhavns kanaler, med dertil hørende
humleindtagelse......

Fra : Tomas O.

Dato : 10-06-02 21:41

Mic skrev:

SNIP

> Og så lige EN ting til: Hvad HELVEDE betyder "IMP"

Ikke Mit Problem

Hilsen
Tomas som da stadig er Mic's kammerat

FUT dk.snak.snik igen igen