Problemer med Fz50
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 10-06-02 15:54

Hej

Jeg har lige sat en 45 mm. cylinder med 2 skølle-kanaler på min Suzuki
FZ50'er. Den har kun 2 skølle-kanaler, fordi der er en lovlig en der er
blevet boret op.
Men her kommer mit spørgsmål.
Inden jeg satte 45'eren på, kørte den ca. 50km/t med en 41 mm cylinder med 3
skølle-kanaler 16mm styds, lovlig kaburator med 57,5 dyse, og en lille slags
oplagt udstødning på, fra Polini.

Men da jeg skiftede til 45 mm, og ikke ændrede noget af det andet kører den
kun 40 km/t. Hvorfor det..??

Jeg prøvede så at sætte min 16mm karburator på, som jeg aldrig har kunne få
min suzuki til at kører med, og det ville den hellere ikke denne gang. Jeg
prøvede med en dyse 100 og 80. og den kunne ikke kører med nogle af dem
hvorfor. Det eneste den gør, er at den dør efter at den har haft fuld
omdreninger i 1 sek. Hvad kan der være galt med den karburator, eller er der
noget jeg har glemt eller er der noget jeg gør galt..

Det skal lige siges at jeg også har prøvet at sætte anden dyse i den lovlige
karburator men den vil kun kører med 57,5..........

Lovlig karb. 16mm studs, 57,5 dyse og oplagt udst. med 45mm cyl. Kun 40
km/t--Hvorfor

Hvorfor kan jeg ikke få min karburator til at virke..

/Brian

Glæder mig til at læse nogle svar.

Fra : Thomas B

Dato : 10-06-02 17:41

"Brian Nørrelund Andersen" <streamer@mail.dk> wrote in message
> [...]

> km/t--Hvorfor
>

> Hvorfor kan jeg ikke få min karburator til at virke..

Det er fordi at du kun har 2 skyllekanaler i cylinderen nu. At den kun køre
40 km/t.

mvh. Thomas

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 10-06-02 19:11

"Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der

> lovlige

> Det er fordi at du kun har 2 skyllekanaler i cylinderen nu. At den kun

Jeg kan forstå hvis den kun kørte 50-55 stykker, men da ikke 40km/t... Så
lidt kan den da ikke kører med en 45mm cyl...

Fra : taocong

Dato : 10-06-02 19:42

jeg er enig med ham, fordi cylinder har 2 skølle-kanaler, det hjalpe ikke
noget or skifte kaburator ,fordi cylinde kan ikke bruge det benzin da kommer
in

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 12-06-02 18:16

Jeg tror stadig ikke at det er der for. Jeg prøvede også på den cylinder jeg
havde før. Det var en 41mm, med 3 skølle-kanaler, og der virkede den hellere
ikke. Den opførst sig på nøjagtig sammen måde.....

Derfor tror jeg stadig ikke på at det har noget at gøre med, at den anden
cylinder kun har 2 skølle-kanaler.

/Brian