excel: annuitetstabel
Fra : Johnny Madsen

Dato : 10-06-02 08:29

Jeg kan ikke få min annuitetsudregning til at virke, når beløbet er
2.400.000,-, mern sagtens når beløber er 350.000,- hvad er der galt tak
johnny
ms office2000, windows 2000

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-06-02 21:36

Johnny Madsen skrev:

> Jeg kan ikke få min annuitetsudregning til at virke, når beløbet er
> 2.400.000,-, mern sagtens når beløber er 350.000,- hvad er der galt
> tak johnny
> ms office2000, windows 2000

Du bliver nok nødt til at være lidt mere specifik. Hvad er det du gerne
vil beregne? Rentefod, løbetid eller ydelse? Kort sagt: Hvordan ser din
formel ud?

--
Mvh.
LarsK

Fra : Dan

Dato : 12-06-02 06:04

Jeg har en færdig annuitetstabel, du kan få en kopi af.
Den kan klare Annuitetslån, serielån og stående lån, og er opbygget
som et arbejdspapir, hvor alle oplysninger om lånet kan registreres.

mvh.,
Dan

Lars Klintholm <spamfilter@nospam.dk> skrev i en

Fra : Sannie

Dato : 08-08-03 10:44

Hej Dan.

Jeg kan godt se, at seneste indlæg er godt 1½ år gammelt, men jeg kunne
godt tænke mig en kopi af din annuitetstabel og håber, du stadig har
lust tilo at dele kopier ud! ;)

Venligste hilsener

Sannie! ;)

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 08-08-03 11:25

Næppe nogen har lyst til at bidrage til Kandu´s reklamefiduser - og som det
er fastslået igen og igen: Kandu-folket er slet ikke velkomne her i
gruppen.
pre

Fra : Sannie

Dato : 08-08-03 11:35

Jeg har været kandu-bruger i flere år ... nogle gange mere flittigt end
andre, men dit indlæg er da det første, der får mig til at føle mig
uvelkommen!
Så put du dine projiceringer ned i rygsækken igen, inden du bliver ramt
af dine egne strokes!

Sommerknus
fra
Sannie