Børne rim og remser på nettet.
Fra : Lille mig

Dato : 09-06-02 22:04

Hejsa.

Er der nogen der kender nogen steder på nettet med børnerim og remser -
gerne søde.
Min niece skal døbes på søndag og jeg er ved at lave et kort til gaven. Har
derfor tænkt mig at sætte et sødt lille digt ind men hvor på nettet kan jeg
finde det?

Knus Helle

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-06-02 22:34

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev:

> Er der nogen der kender nogen steder på nettet med børnerim og
> remser - gerne søde.

Prøv at gå på biblioteket - de har garanteret noget.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Sus

Dato : 10-06-02 13:33