Kystpladser ved Solrød Strand?
Fra : Stoffer

Dato : 09-06-02 20:32

Er der nogen, der kender kysten ved Solrød Strand med hensyn til
waders-fiskeri efter havørred?

Er der nogle gode steder i køre-afstand fra Solrød Strand?

Det bliver min første tur til området i weekenden, så alle gode tips er
velkomne.

mvh Stoffer

Fra : Sune

Dato : 10-06-02 08:55

"Stoffer" <post2stoffer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kender kysten ved Solrød Strand med hensyn til
> waders-fiskeri efter havørred?

I de år jeg har boet her (16 år), har jeg aldrig set nogen fiske lige ud for
Solrød Strand.

> Er der nogle gode steder i køre-afstand fra Solrød Strand?

Jeg har ofte set folk i waders lige syd for Køge. Det er lige der, hvor man
kommer ud af Køge - lige inden skoven starter ved iskiosken. Har hørt at der
her skulle være rigtig godt.

Ellers skal du lidt længere ud mod Stevns, som også skulle være godt. Der
bliver meget hurtigt dybt, så pas på her.

Jeg kender en der har hus ned til stranden ved Karlslunde, som siger at der
ofte her bliver fanget noget. Har dog aldrig set det selv.

> Det bliver min første tur til området i weekenden, så alle gode tips er
> velkomne.

Jeg købte selv et par waders i efteråret, men har ikke fået dem brugt endnu.
Overvejer selv at tage ned til Køge og få min waders-debut.

knæk og bræk
Sune
--
http://www.danmc.dk

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 10-06-02 12:20

Jeg kan huske fra da jeg var lille at der var en del rimter ved Solrød
Strand. De svømmede bogstaveligt talt rundt mellem benene på os.

K.