version 5.47 til Nokia
Fra : Palle Henriksen

Dato : 08-06-02 22:09

Hvorfor kan jeg ikke Auto tastlås efter en given tid jeg selv vælger, og jeg
har version 5,47

Fra : Henning S Christians~

Dato : 08-06-02 22:35

de ekster funktioner skal "aktiveres"

--
Nokia tlf låses op - 75kr opdatering af software 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 125kr hvis din tlf allerede er v 5,47 oplåses og

Fra : Ole Olsen

Dato : 08-06-02 22:39

Hvordan gør man egenlig det?... hvilket program skal man bruge?

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk
8700 Horsens
ICQ: 65269298
Unlock i Horsens

"Henning S Christiansen" <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d0278d3$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-06-02 22:41

Palle Henriksen skrev:

>Hvorfor kan jeg ikke Auto tastlås efter en given tid jeg selv vælger, og jeg
>har version 5,47

Der findes både 5.47 til Nokia 3310 og 3315. I "3310-udgaven" findes
disse funktioner ikke:

- Brug ringetoner som "SMS-toner"
- Automatisk tastaturlås (f.eks. efter 20 sek.)
- Skift profil på et bestemt tidspunkt
- Billedredigering - et tegneprogram hvor du kan tegne dine egne
billedbeskeder
- Clipart (til brug i Billedredigering)

PS! Hvad har emnet med unlocking at gøre?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Henning S Christians~

Dato : 10-06-02 22:33

Jo de gør er bare ikke aktiveret har selv gjordt det på ikke så få nu

Fra : Rico Rødby

Dato : 11-06-02 09:08

bare lige et tillægsspørgsmål..... findes de funktioner også i en nokia
3330, altså billedredigereing mm. ??