den første sygdom :o(
Fra : MM

Dato : 08-06-02 22:02

Støøn, sidder lige her og puster lidt ud, efter at Albert endelig er faldet
i søvn. Mit lille bitte pus på snart et halvt år, har været syg idag. For
første gang i sit liv. Ihhh hvor er det dog hårdt. At se ham ligge der på
maven af far, med blanke øjne og feberrøde kinder og så engang imellem pive
lidt...*tuuuud*
Nå det går jo da heldigvis over igen, men udsigten til at han jo højst
sansynligt bliver syg temmelig mange gange i sit liv endnu, den er da næste
ikke til at bære....

--

Venlig hilsen Mia
fjern xxx i mailadressen

Fra : Sander

Dato : 08-06-02 22:27

"MM" <mivse@sol.dkxxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nå det går jo da heldigvis over igen, men udsigten til at han jo højst
> sansynligt bliver syg temmelig mange gange i sit liv endnu, den er da

Hej Mia !

Ja, det er altid hjerteskærende, at være tilskuer, når børnene bliver syge,
og det bliver ikke mindre hårdt, selvom de er større. Man lære dog, at blive
mere afslappet omkring det.
Rigtig god bedring til den lille fyr !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 10-06-02 22:00

MM wrote:

> [...]
> sansynligt bliver syg temmelig mange gange i sit liv endnu, den er da næste

Når jeg læser det, så føler jeg mig utrolig privilegeret. Min Albert har
også lige været syg. To døgn med omkring 40 i feber, plus det løse
bagefter. Og Albert? Well, lidt mere træt, ikke så meget løben omkring,
ikke så god til at underholde sig selv, men ikke så meget som et klynk
har vi hørt fra ham. Dejlig dreng. 1½ år.

(Nu hvor det er ved at være overstået er han til gengæld kommet i
søvnunderskud, og *så* er han ikke sjov.)

Men jeg kan også godt huske, første gang han fik feber. Af sted til
skadestuen, bare lige for at få bekræftet, at det ikke var noget man
skulle bekymre sig om.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.com | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.