Link portal
Fra : ?

Dato : 08-06-02 17:45

er der nogen der kan få den der ligger på
http://coveryourasp.com/Columns.asp til at virke?

eller kender et sted jeg kan hente en anden

på forhånd tak

Jacob

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-06-02 17:54

? wrote in news:adtcb4$20uu$1@news.cybercity.dk:

> er der nogen der kan få den der ligger på
> http://coveryourasp.com/Columns.asp til at virke?
>
> eller kender et sted jeg kan hente en anden

i stedet for at jeg/vi nu skal hente dimsen og kigge i koden ... kunne du
så ikke fortælle lidt om, hvad det præcist er der ikke virker ?

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : ?

Dato : 08-06-02 22:08

det hele når man downloader er der en masse overflødige filer håber der er
en der gider at hente den og kigge på den og så fortælle mig hvordan det
skal sættes op (ved godt det er på siden men jeg er ik så god til engelsk)