2 mappe tilbage ??
Fra : Martin

Dato : 10-02-01 13:01

Jeg har på min server lagt et par undermapper

lige et fx

mappe1/mappe2/mappe3
css/
images/

Hvis du forstår det..*S*

Nå men jeg vil gerne fra mappe3 hente et billede fra images
hvordan gør jeg det dvs jeg skal to mapper tilbage og en mappe frem

Jeg ved hvordan man gør med en mappe nemlig sådan her
.../images/osv.

men skal man så skrive
.../../ hvis man skal flere mapper tilbage ??

--
Bye for now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Adam Peter Nielsen

Dato : 10-02-01 13:28

hvis du er i mappe3 og skal ind i images for at finde et billede skriver du
bare /images/ den fil du vil vise

/ uden .. foran sender dib ud til ruden og du behøver derved ikke at skrive
.../../images men bare /images hvis du er i mappe3

--
With regards / Venlig hilsen.
Adam Peter Nielsen