Hjælp til Quiz!
Fra : Claus Pedersen

Dato : 08-06-02 15:30

Jeg ville gerne lave en quiz, hvor det skal være muligt at komme
ind på en 'hiscore-list'. Quizen skal laves ved hjælp af ASP og
en database.

Jeg ville derfor hører om der ikke er nogle der kan hjælpe mig
igang, ved at opridse i grove træk, hvordan det kan gøres.

--
Claus Pedersen
www.ybp.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : SumSum

Dato : 19-06-02 07:21

"Claus Pedersen" <c@ybp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville derfor hører om der ikke er nogle der kan hjælpe mig
> igang, ved at opridse i grove træk, hvordan det kan gøres.

Har du slet ikke nogen ideer selv? f.eks. opbygningen af din database med
spørgsmål og med brugerne...

SumSum

---