Codeweavers Crossover Plugin og dr.dk
Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 08-06-02 12:06

Jeg har installeret Codeweavers Crossover Plugin 1.1.2 Demo (CCP) i
forsøg på at kunne høre direkte radio fra http://dr.dk, som sender
i Windows Media Player format.

Jeg har herefter downloaded Windows Media Player ved hjælp af CCP.
Jeg har aktiveret Windows Media Player for Netscape og Mozilla i
CCP Setup.

Når jeg forsøger at høre direkte radio kommer der dog hverken lyd
eller fejlmeddelelser. Lige meget om jeg bruger Netscape eller
Mozilla. Afspilning med RealPlayer (Linux native) fungerer ok fra
dr.dk

Andre, der har fået denne opsætning til at virke?

System:
- SuSE 8.0 (Linux 2.4.18-4GB)
- Mozilla 1.0
- Netscape 6.2

Mvh
Morten

----
Svar via e-mail læses ikke -o)
SuSE 8.0 Linux /\
http://counter.li.org - User #212543 _\_v

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 08-06-02 22:08

Morten Jes Lehrmann wrote:

> Jeg har installeret Codeweavers Crossover Plugin 1.1.2 Demo

Hvor har du fundet den, jeg kan kun finde version 1.1.1

> [...]
> dr.dk
>
> Andre, der har fået denne opsætning til at virke?

Nu bruger jeg godtnok Konqueror men her virker det, og sidst jeg
tjekkede så virkede det også med NS-6.

Jeg måtte dog opgive at få skidtet til at virke som "user". Jeg bruger
kun computeren her som desktop, så jeg tog chancen og installerede det
hele som "root".

Hvis du vil lave samme nummer så husk lige at afinstallere CCP som
"user" først.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 09-06-02 14:19

Thomas Overgaard <thover@post2.tele.dk> writes:

> Hvor har du fundet den, jeg kan kun finde version 1.1.1

Det er sandt. Demoen er kun version 1.1.1 - købeversionen er 1.1.2 -
det var jeg ikke opmærksom på.

> [...]
> hele som "root".
>
> Hvis du vil lave samme nummer så husk lige at afinstallere CCP som

OK - så vil jeg bide i det sure æble og prøve en root-installation.

Mvh
Morten

----

Fra : Bo Simonsen

Dato : 09-06-02 14:54

On Sat, 08 Jun 2002 13:05:51 +0200, Morten Jes Lehrmann wrote:

> Jeg har installeret Codeweavers Crossover Plugin 1.1.2 Demo (CCP) i
> forsøg på at kunne høre direkte radio fra http://dr.dk, som sender i
> Windows Media Player format.

Hvis jeg var dig ville jeg benytte mplayer (http://www.mplayerhq.hu) (ikke
ms's crap)

/Bo

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 09-06-02 19:03

Bo Simonsen <paltas@geekworld.dk> writes:

> Hvis jeg var dig ville jeg benytte mplayer (http://www.mplayerhq.hu) (ikke
> ms's crap)

Hvordan får man sat den op til at høre radio direkte?

Min root-installation af CCP virker nemlig heller ikke med dr.dk direkte.

Mvh
Morten

----