Kopy sikring???
Fra : Thom@s

Dato : 10-02-01 10:21

Kan man gøre noget så folk ikke kan hente hele ens website ned med f.eks
(Teleport)??

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-02-01 11:39

"Thom@s" <thmi99@postman.dk> wrote
> Kan man gøre noget så folk ikke kan hente hele ens website ned med f.eks
> (Teleport)??

Teleport? Det er da vist noget fra et gammelt computerspil? Jeg tror du
tænker på Telnet.

Og nej det kan man ikke hvis det kan ses i browseren kan det hentes ned, så
simpelt er det.

Og måske skulle du lige lade være med at poste i så mange grupper læs evt.
http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html og
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-02-01 11:45

On Sat, 10 Feb 2001 10:38:33 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as>
wrote:

>Teleport? Det er da vist noget fra et gammelt computerspil? Jeg tror du
>tænker på Telnet.

Teleport Pro er et "hent et website"-program.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-02-01 12:17

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote
> Teleport Pro er et "hent et website"-program.

Ok, jeg fik bare hurtigt associationer til nogle C64 klassikere

Fra : Anders Johannsen

Dato : 10-02-01 14:46

> Kan man gøre noget så folk ikke kan hente hele ens website ned med f.eks
> (Teleport)??

Snildt: Lade være med at publisere det!

/A

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-02-01 15:58

"Thom@s" <thmi99@postman.dk> wrote in message
> Kan man gøre noget så folk ikke kan hente hele ens website ned med f.eks
> (Teleport)??
>
> Med venlig hilsen
> Thomas

et bud kunne være:

hvis man kan antage, at disse rip-programmer ikke anvender cookies, så kan
du sætte en cookie på forsiden, og derefter checke på alle sider, om der er
sat en cookie - hvis ikke redirectes til forsiden. Da programmet ikke kan
bruge cookies, vil den aldrig blive sat, og der vil derfor ikke være adgang
til dine undersider. Du skal dog have adgang til noget serverside-fittelihut
for at det vil virke, dvs fx ASP/PHP etc.

Ulember:

1.
Det vil ikke være muligt at videregive dybe links til andre, hvis de ikke
har været inde på sitet før.

2.
Det virker ikke til beskyttelse af billeder, hvis der er linket til dem fra
forsiden.

Jesper

Fra : Claus Schmidt

Dato : 10-02-01 23:42

"Thom@s" ::

Når du poster i flere grupper, vil det være en god ide, at gøre opmærksom
på det i din post. Det optimale at gøre er så at sætte en enkelt gruppe i
det felt i din newsreader, som hedder "Opfølgning til".

På den måde samles alle svar på dit indlæg i en enkelt gruppe.

--
[claus]