RH 7.2 -> 7.3 forskelle ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 07-06-02 19:57

Hej!

Jeg sidder og roder med en kcikstart-fil til RedHat - den har
fungeret fint med RedHat 7.2, men crasher under 7.3. Jeg har via RH's
Bugzilla fundet ud af at crashet skyldes en fejl i
anaconda-installer'en hvis der er specificeret ikke-eksisterende rpm
pakker....

Jeg er nu nået frem til at det hele skyldes disse pakker:

kernel-headers
libgcc

Er der nogen der ved hvad disse hedder i 7.3 (eller replacements) - da
jeg ikke lige kan finde nogen, der passer med....

/Brian

Fra : Troels Arvin

Dato : 07-06-02 22:34

On Fri, 07 Jun 2002 20:56:43 +0200, Brian Ipsen wrote:

> kernel-headers
Hedder i RH 7.3 "glibc-kernheaders".

> libgcc
Måske den nu er inkluderet i "gcc"?

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 08-06-02 09:33

Brian Ipsen wrote:

> Er der nogen der ved hvad disse hedder i 7.3 (eller replacements) - da
> jeg ikke lige kan finde nogen, der passer med....

$ rpm -qa | grep header
glibc-kernheaders-2.4-7.14

$ rpm -qa | grep kernel
kernel-source-2.4.18-3