Zonealarm spørgsmål
Fra : Jane

Dato : 07-06-02 19:33

Har lige installeret ZA, jeg har forbindelse gennem Dansk kabel tv (tele
danmark. Jævnligt popper ZA op med at det har blokeret for IP bla bla... og
det er hver gang Tele danmark.

NETWORK: 193.162.146.9 [32]
inetnum: 193.162.146.0 - 193.162.146.31
netname: TELEDANMARK-SERVICES
descr: Services in TIX, nameservers
descr: and more.
country: DK
admin-c: AS5071-RIPE
tech-c: AS5071-RIPE
status: ASSIGNED PI
notify: notify@ip.tele.dk
mnt-by: AS3292-MNT
changed: auto-ripe@ip.tele.dk 19991011
changed: auto-ripe@ip.tele.dk 20010311
source: RIPE

Hvorfor bloker ZA for dem, og hvad er det Tele danmark vil, eller hvad er
det som sker? Jeg syntes ellers ZA virker fint,
MVH.

Fra : The Hitman

Dato : 07-06-02 19:47

Det er TDC DNS server som du har her.

Fra : Anders Lund

Dato : 07-06-02 20:14

The Hitman wrote:
> Det er TDC DNS server som du har her.

Jeg har selv været ude for at ZA har blokeret for de DNS servere jeg har
brugt. Kan ikke lige se at det har gjort noget.. men det er da dumt at den
reagere på noget forkert.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-06-02 23:30

On Fri, 7 Jun 2002 20:32:51 +0200, "Jane"
<wann@fjernåsurfmail.dk> wrote:

> Har lige installeret ZA, jeg har forbindelse gennem Dansk kabel tv (tele
> danmark. Jævnligt popper ZA op med at det har blokeret for IP bla bla...

http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_net#fwbesked

-A
--
http://www.hojmark.org/