Weekend-sjov
Fra : Girlie

Dato : 07-06-02 17:04

Jeg er enlig mor til pige på 3 år og jeg vil gerne ud og lave lidt med hende
i weekenden..søndag eftermiddag...men hvor i alverden finder jeg oplysninger
om arrangementer (musik, teater osv) for børn og voksne så man ikke skal
sidde og rådne op derhjemme en hel dag? :)
Jeg bor i storkøbenhavn og skal med det offentlige, så det er naturligvis
også en begrænsning...

Fra : vagn torup

Dato : 07-06-02 17:14

Hejsa
Du går ind på www.aok.dk og kigger under "for børn". Nemmere kan det ikke
være.
MVH Rikke

PS: aok står for alt om københavn

Fra : Girlie

Dato : 07-06-02 17:59

"vagn torup" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Du går ind på www.aok.dk og kigger under "for børn". Nemmere kan det ikke
> være.
> MVH Rikke

Tak...men det er netop årsagen til at jeg spørger her...der var ikke rigtigt
"noget":)

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-06-02 19:41

In an article of 7 Jun 2002 Girlie wrote:

> Tak...men det er netop årsagen til at jeg spørger her...der var ikke rigtigt
> "noget":)

Så må du jo selv finde på. En tur i skoven måske?!

--
Uffe Holst

Fra : Girlie

Dato : 07-06-02 21:14

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

rigtigt
> "noget":)

Så må du jo selv finde på. En tur i skoven måske?!

God idé hvis man er flere om det...har problemer med at holde styr på hende
i Føtex, så skoven er ikke en god idé desværre...og måske også lidt kedeligt
for både mor og datter, der helst vil bæres hvis det er "for langt"..*g*

Fra : Nyberg

Dato : 07-06-02 21:23

Girlie <girlie@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:3d011408$0$252$":)

> [...]
kedeligt
> for både mor og datter, der helst vil bæres hvis det er "for langt"..*g*

Så er det jo heller ikke nemt! Hvis der hverken må langt at gå eller for
besværligt!*g*

Hvad med at lave en madpakke tage en tur i dyrehave - tage en klapvogn med
til hende så ved du hvor hun er, så kan i jo altid tage en tur på Bakken
bagefter - det er jo ganske gratis og komme ind og der er jo ingen der
tvinger jer til at prøve noget - og der en masse og kigge på! Vores søn på 2
½ år er vild med at gå der inde og kigge på alt det der drejer rundt!

Hvad med Zoo - der kan i jo også tage hen - hvis du ikke har en klapvong kan
man leje en trækvogn!

Kh
Malou

Fra : vagn torup

Dato : 07-06-02 22:16

Hej igen

Hvad med en tur i DGI byen ved Hovedbanen. Deres svømmehal er vi helt vilde
med og det er nemt at komme til.
MVH Rikke

Fra : WebWoman

Dato : 07-06-02 22:55

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> God idé hvis man er flere om det...har problemer med at holde styr på
hende
> i Føtex, så skoven er ikke en god idé desværre...

Der er koloenorm forskel på føtex og skoven!

> og måske også lidt kedeligt
> for både mor og datter, der helst vil bæres hvis det er "for langt"..*g*

En tre årig kan - bør kunne! - gå og løbe ret langt. En tre-årig skal ikke
bæres!

Mvh. Lisbeth

Fra : Girlie

Dato : 08-06-02 06:01

"WebWoman" <webwoman@ FJERN chicks.dk> skrev i en meddelelse
> "Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hende
>
> Der er koloenorm forskel på føtex og skoven!

Det kan godt være, men jeg er altså bare ikke specielt naturelsker...:) Det
ville være mere interessant (men nerveopslidende) at tage hende med i Føtex
end i skoven..hvis man var flere, kunne man lave en skovtur (flere børn og
voksne). Men ikke når man kun er to, og man skal høre på "det er alt for
langt..opp´og bære"...*GG*

> En tre årig kan - bør kunne! - gå og løbe ret langt. En tre-årig skal ikke
> bæres!

Tak, det ved jeg. Desværre har min datter glemt at læse
børnemanualerne....*GG*. Da jeg lige havde født så jeg frem til 3 mdrs.
dagen, hvor hun efter sigende skulle kunne sove igennem..HAHA - hun sover
stadig ikke igennem...støn...
Jeg siger som regel nej, da det virkeligt er lidt hårdt at slæbe rundt på 13
ekstra kg, men så er det jeg skal høre på jammer og klage....suk...

Fra : Stine

Dato : 12-06-02 22:02

> Jeg siger som regel nej, da det virkeligt er lidt hårdt at slæbe rundt på
13
> ekstra kg, men så er det jeg skal høre på jammer og klage....suk...

Og sådan bliver det ved indtil du lærer at holde fast ved dit NEJ!

Sorry, ved det er svært, men det gør livet noget nemmere - for alle parter!

KH.

/Stine

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 07-06-02 19:12