Vis udskrift script ønskes
Fra : JSB

Dato : 07-06-02 10:40

Jeg er på udkig efter en måde, hvorpå man som bruger kan få vist sin
udskrift sammen med Windows' Udskriv-popup boks, inden man printer siden ud.
Altså som hvis man valgte "Vis udskrift" i bl.a. IE5.5+ eller Mozilla. Jeg
er klar over, at der kræves noget javascript-kode til at udføre dette.

I forvejen benytter jeg på adressen www.ktb.ihk.dk/ihk/kommendestud to
forskellige CSS-filer til hhv. skærm og print på formen:
<link rel="stylesheet" href="../css/niv2.css" type="text/css"
media="screen">
<link rel="stylesheet" href="../css/niv2print.css" type="text/css"
media="print">

Det svarer lidt til som ved BT, når Print siden vælges:
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=101881

Kan det lade sig gøre på en fiks måde?
Hvordan kunne det alternativt laves for at virke på linket (Print version)
på adressen www.ktb.ihk.dk/ihk/kommendestud?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 07-06-02 12:11

> [...]
>
> Kan det lade sig gøre på en fiks måde?
> Hvordan kunne det alternativt laves for at virke på linket (Print version)

Jaaah... bare åben siden med det du ønsker at printe ud... og så smid en

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
   print();
</script>

I head sektionen

mvh