Tillykke din knold *S*
Fra : Hanne L

Dato : 06-06-02 12:34

Kære Henrik

Tillykke med de i nogles øjne maaaaange år *G*.
Jeg håber, du nyder dagen i godt selskab.

Er der for øvrigt ikke noget i vejen med vejret?

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-06-02 13:04

Hej Henrik

> Tillykke med de i nogles øjne maaaaange år *G*.
> Jeg håber, du nyder dagen i godt selskab.

Det håber jeg også.

> Er der for øvrigt ikke noget i vejen med vejret?

Jo, for jeg er indenfor og laver lejlighed *skuler ud på
det dejlige solskin*.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mic

Dato : 06-06-02 13:17

> Jo, for jeg er indenfor og laver lejlighed *skuler ud på
> det dejlige solskin*.

Så skulle du vel bare have lavet det færdigt lige efter jeg hjalp dig med
loftet for knapt et år siden?? *skadefro gnækken*

Mic

Fra : Sott

Dato : 06-06-02 13:02

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Henrik
>
> Tillykke med de i nogles øjne maaaaange år *G*.
> Jeg håber, du nyder dagen i godt selskab.

Også jeg ønsker dig en dejlig dag.

Tillykke, søde Henrik.

Knus
Søs

Fra : Mic

Dato : 06-06-02 13:07

Jamen tillykke herfra også så da........

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 06-06-02 15:54

Hanne L skrev:

> Kære Henrik
>
> Tillykke med de i nogles øjne maaaaange år *G*.
> Jeg håber, du nyder dagen i godt selskab.

TILLYKKE Henrik

> Er der for øvrigt ikke noget i vejen med vejret?

Det er blæsende?

Tomas

Fra : Henning

Dato : 06-06-02 17:37

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hanne L skrev:

Også et stort tillykke
fra Hanne M. og mig *G*

> TILLYKKE Henrik

> Det er blæsende?

Siger du dermed at Henrik "løber med en ½ vind"? *GGG*

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 06-06-02 18:38

Henning skrev:

SNIP

> Siger du dermed at Henrik "løber med en ½ vind"? *GGG*

Det føles som meget mere end en halv vind*G* en tur på stranden
resulterede i sand i munden da der var sandfygning i den store
stil.

FUT dk.snak.snik

Fra : Knold

Dato : 07-06-02 12:32

"Henning" <> skrev i en meddelelse

Kære alle sammen

Tak for jeres dejlige hilsner, de har garanteret haft en positiv
indflydelse på min dag i går. Den blev i hvert fald en rigtig
god fødselsdag.

Er holdt op med at tælle dem *GGGGG* Har nemlig opdaget
at antalet ikke har betydning, i hvert fald ikke en negativ *G*

Det gjorde jeg )). Min Kvinde Gitte, mine forældre og min
ynglingsnevø, og så i min "nye" lejlighed, der for første gang
lagde hus til "festligheder" ))).

En engel værdigt, så det var bare helt i OK *gggggg*.

En nødvendighed med den temperatur så dejligt blæsende

> Siger du dermed at Henrik "løber med en ½ vind"? *GGG*

*GGGGGG* løber jeg endelig, er det vel mere storm
mod et eller andet jeg løber*G*.

Fra : Chokmah

Dato : 06-06-02 16:07

On Thu, 6 Jun 2002 13:34:22 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote:

jamen så andeligt også her fra :)
Mv
Bo
fut:dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)