tun på street magic?
Fra : Casper Andersen

Dato : 05-06-02 20:14

Hej med jer,
Er andre her i gruppen der har en "magic" så opfordrer jeg jer til at dele
af jeres erfaringer med den : hastighed, optræk osv...
Jeg ejer sådan en streetmagic, jeg har et polini sport 47mm,suzuki cdi,
udstødning uden begrænsning og en gearing, men..... den render jo ikke mere
end 60kmt (75kmt ned af bakke) på flad vej. Det fatter jeg ikke rigtig og
optrækket er heller ikke noget skrive om... 40-45 op ad bakke. Er der i
øvrigt nogen der ved hvor man kan få dyser til keihin karburatorer???

Fra : Dennis Andersen

Dato : 05-06-02 20:30

Casper Andersen wrote:
> [...]
> jeg ikke rigtig og optrækket er heller ikke noget skrive om... 40-45
> op ad bakke. Er der i øvrigt nogen der ved hvor man kan få dyser til

Du skal have taget skiven af eller hjælper dit tun ik' en skid

Dennis Andersen

Fra : Kasper Petersen

Dato : 06-06-02 00:57

"Casper Andersen" <agja@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse